dags för mig att..

skriva av mig, denna gången är det om:


nästa år är jag inne i mitt 4de år i fotbollslivet, ja jag har bara spelat fotboll i 4 år men känner verkligen av att det har lönat sig & jag har utvecklats väldigt mycket på 4 år, från att inte kunna skjuta till att kunna vara målvakt, dribbla,våga saker.. är väldigt mkt. Jag har även blivit tuffare, starkare & modigare, kanske en dutta kaxig dock. Jag är ju inte snäll & den som säger förlåt precis, men fotboll hade inte varit kul annars? haha jo men inte lika, fotboll=kaxighet for sure, iaf till saken, jag vet inte vad som får mig att repetera det i huvudet men det är nått som säger '' camilla det räcker nu..'' i bakhuvudet på mig, och det får mig ledsen faktiskt, men är det så?, är det kanske så att this is it.. För några månader sen va fotboll mitt drog, mitt liv, det jag brann för, varför slutar det just nu?, på dom 3 sista månaderna har jag verkligen inte förändrats nånting, jag har verkligen inte utvecklats, det är som en klocka som stannar, och tar tid innan den sätts igång igen.. just nu är jag nollställt, jag vet inte vad jag vill, om jag vill det eller det andra.. jag vet inte. Jag har tänkt väldigt mycket och detta kanske bara är för stunden.. men när jag väl tänker på de, så går det inte att sluta. Allt kommer nu, just nu, fick en kick som sa: camilla är detta verkligen det du vill?, lägga av med fotboll, inte kunna spela fler matcher, inte känna hur det är att vinna,förlora?. Och mitt svar är: nej självklart inte, jag älskar mitt fotbolls lag mer än över allt annat & det finns inget bättre. Men det är nånting som hindrar mig men jag vet inte vad. Åh jävla skit asså.





Postat av: lisa

åh, vet precis hur det känns! Har haft många ups and downs men ändå har jag hållit fast i 10 år? Glädjen kommer och går, men kom igår att efter regn kommer sol :))



2009-10-29 @ 18:41:26
URL: http://enlitenbitavlisa.blogg.se/
Postat av: lisa

åh, vet precis hur det känns! Har haft många ups and downs men ändå har jag hållit fast i 10 år? Glädjen kommer och går, men kom igår att efter regn kommer sol :))



2009-10-29 @ 18:41:40
URL: http://enlitenbitavlisa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0