camilla hittat ny låt!


alicia keys - doesn't mean anything
i have explored a new hit!, i'm so damn good.

nu är klockan lite över 11 & jag hade tänk att gå och lägga mig, måste ha min skönhets sömn, jag e rätt dålig på att gå & lägga mig i tid, så idag är en perfekt dag att göra det så att jag åtminstånde får sova i 9 timmar. Planer jag ska/måste göra snart.



dålig kvalité men går ju dock fortfarande att läsa :).
nej nu ska jag faktiskt sova, eller ligga i sängen & lyssna på musik & bara tänka över mitt liv :)
hadet bra alla mina bloggläsare!
I lay all my love on you! ♥
Postat av: ddedic

haha men camilla, den är ju redan hörd waay för många gånger x)

2009-09-24 @ 15:36:25
URL: http://meanwhiile.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0