inte haft tillgång till dator

förlåt för en dålig uppdatering men jag har inte haft något internet, tele2 suger verkligen, men nu ska vi inte va sånna, igår (fredag) så va jag hos josse med lite folk, kolla på  filmer och lite sånt, idag spelade vi match mot glumslöv, gick inte vidare bra, men vi deppar inte för det :). inte jag iaf, imorgon blir det bara att jobba ( dela ut reklam), och plugga satan på första världskriget, känns som om tiden inte räcker till i livet hahah, men nu ska jag se om jag kan hitta nån bra film, !! jag kolla precis på män som hatar kvinnor, ja jag vet jag e liiiiiiiiiite sen, men bättre sent än aldrig right? ;). Det va riktigt bra & när man väl har sett 1an måste man se 2an & 3an efter 2an haha, så det ska bli av. Men men, ha en fortsatt trevlig lördag kväll så hörs vi imorgon om jag får igång mitt internet!. sitter på pappas data, tråkigare finns inte. m


TTYL bitches :), all my love to you!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0