jag kommer få det sist av alla..

dom flesta har redan så sina skolfoton, men inte jag? vad e detta för skit?, får lite smått damp över det ja, men har iaf redan sett klassfotot, och ja no comments på den, jag ser ju pittögd ut! :o. usch nej. Men det är bara att accpetera för jag kan inte göra så mycket åt det (y). Iaf så här ser det ut:



översta raden från vänster: eddie,fredrik,pontus,richard,joakim,truls,ludwig,kristoffer
mellersta raden från vänster: nicole,sara,arnela,robin,lina,daniel,emil,henning
nedersta raden från vänster: linda,silvia,patricia,jag,robin,felicia,william,petter

jag bara älskar min klass!
Postat av: aad

fyy vad vi är snygga asså! :D

uh så bäst vi är haha. Jag kommer dock få den sist! Får snart damp. <3

2009-09-28 @ 16:12:32
URL: http://meanwhiile.blogg.se/
Postat av: KC

Tack gumman ^^,<33



Skiit söööwt du blev på skolfoton :O:O<333

2009-09-29 @ 06:35:54
URL: http://shawtiieisateen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0