Ny vecka

hej bussar!. en ny vecka är startad och jag e inte ett dugg sugen på det. Kunde varit helg ett tag till tycker jag :).
Kunde knappt sova inatt heller, är förkyld (fortfarande, det va ett j*vla sett). haha, nej men ja, vakna ett antal gånger, stressa till skolan, han iaf locka håret men dock inte sminka mig så jag gick till skolan utan smink för er som inte såg de? :o. sen så va jag lite med nicole, sen så hem till simon chilla där med några, sen hem igen, skjutsa precis lillebror till innebandyträningen, snäll jag är va?.

!!!! idag e det ingen vanlig dag, utan det är lindas 14årsdag!, grattis sötnos!


Dagens dresscode



& lite facelook

osminkad & oskyldig that's it.



bloggar sen, X O X O / camilla the shorty one
Postat av: ellen ~

gud vilket sött linne :)

2009-09-28 @ 20:47:49
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0