tillbaka till ruta 1.

idag var det skola som alla andra dagar, och vi framförde vår pjäs på kvällen för alla föräldrar, det va väl kul haha fast vi sög så det skrek om det, men vi klarade det dock, så vi börjar halv 12 på torsdag :). gött värre, imorgon är det frilufsdag *suck* orientera i hjärnarp, snacka om att jag kommer bli lost?, haha shit :(. Men får göra så gott jag kan :) ska springa med arnela så det ska nog gå bra!. shit vänta brb, haha så nu är jag tbk, tog sin tid men ja, nu är jag iaf tbk! :D.


Har tänkt på det i 2 dagar nu, varje kväll innan jag somnar, varför ska jag aldrig göra saker som jag tillslut ångrar, varför ska jag alltid förstöra. Åh det stör en..


att jag kan va så taskig & kasta bort allt på mindre än några minuter, fyfan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0