stressig dag, ingen bloggning

Hej sötnosar!, har inte haft tid alls att blogga, ska dra igenom min dag nu lite snabbt!
Började med att jag va i skolan till 15:00, stack direkt in till stan med arnela för att köpa min lärarmiddags klänning!
Sen direkt hem, äta som en tjur som inte fått mat på 100år, packa, snabbt som jag aldrig har gjort förut, sen direkt till matchen!
Började bra, inledde matchen med 2-0 sen blev de 2-1 när första halvleken var slut.
andra halvlek tappa vi rejält förlora med 2-3.
Ingenting funka idag, men nu vet vi hur de känns att förlora, första förlusten iår faktiskt!
Så åt de hållet ska vi inte igen!.
Nu e jag jätte trött och ska gå och lägga mig!
Ha de bra, imorgon blir de betydligt mycket mer bloggning!
puss!

mitt hår igår!

Postat av: nikela.blogg.se

Fint hår(:

2010-04-29 @ 20:23:10
URL: http://nikela.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0