herregud vilken dag!

LÄS om du vill..

Imorse:
började det med att vi samlades i skolan 08:15, sen tog vi bussen ut till höjabroarna och skulle börja paddla där, jag paddla med simon och vår teamwork var awesome!, herregud vi paddla ända in till Ängelholm sån låg några flera kilometrar därifrån för vi skulle till slutet av Ängelholm, det ösregna nästan hela tiden, regna gjorde det iaf.
Vi välte inte en ända gång och de tycker jag va riktigt gött gjort av oss. Trött i armarna blev man också men det försvann såfort vi börja sjunga haha.

Efter det gick jag hem, tog en varm dusch, fixa mig sen stack jag&arnela tillbaka till skolan och följde med Roland (vår lärare) till willys för att storhandla inför morgondagens lärarmiddag. Gick på över 1300kr och vi hade inte så mkt men bra räknat gjorde vi iaf, haha fick 2kr över.

Sen åkte vi tillbaka till skolan, dumpa det där sen vidare in till Ängelholm igen, jag&Arnela shoppa det sista inför imorgon och skolavslutningen på fredag. Tog oss ann och käka kinamat innan vi stack hem.

Nu sitter jag här och ska snart färga håret.

puss så länge, herregud jag är trött.

Postat av: madeleine

hej på dig!

haft en bra dag?:)

2010-06-09 @ 21:47:59
URL: http://madeleinejohanssn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0