what a wonderful day

Hej sötnosar!

har tyvärr inte kunnat blogga idag för jag har haft fullt upp kan man väl säga!

VId 12 tiden stack jag och arnela in till ängelholm och hämta våra skolavslutnings foton, sadface on där ja buhu, sen efter stack vi hem, byta om sen vidare till stranden och va där och chilla med lite fint folk.

Drog vid 4 för att jag skulle på träning, nice chill träning idag innan cupen på torsdag.
Hem, körde och hämta patricia och sen tog vi ett kvällsdopp i dammen, roligt & skönt vare, snacka om allt mellan himmel och jord som vanligt alltid lika roligt v'

Suttit ute och snackat med simon&arnela nu på kvällen, ska fortsätta packa lite för jag hinner nog inte imorgon.
2 dagar kvar, helt ofattbart!


i love u

Postat av: Kc

Jooo det gör hon :O

Skiiit mcyket, :O:O:O:O:O

2010-06-30 @ 11:36:03
URL: http://chawo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0