fint väder= ingen bloggning

Hej sötnosar! jag har inte hunnit blogga idag för jag har varit ute hela dagen!, så sjukt fint väder & varmt är de också om man får kalla de de!.
Nu taggar man påsklov som nu har startat, ikv blir det över till simon och kolla film!.

nu ska jag kolla runt på internet och se om jag har missat något :)
_______________________________________________________________________________

 känslan av att inte veta vad man saknar, någon man inte träffat, någon så nära så man skall ha ett band med.
Personen man åker till när var liten för att umgås med, ta en fika och ha de gott.
Farfar, det har gått 15 år. & jag vet inte ens hur du ser ut.
Du lever ditt liv i Göteborg.
Vet du ens att jag lever?
Jag vill träffa min farfar.

Det är en sak alla ska få göra.
Träffa sin farfar.

Postat av: Amanda

usch 15 år är väldigt länge, har inte träffat min farfar på 3,5 eller ngt nu. Man har sina perioder som man saknar honom och ibland saknar man honom inte. Hoppas att du får träffa honom en dag (:

2010-03-28 @ 00:31:22
URL: http://naslund92.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0