Svar



- ska du göra något speciellt i sommar?
nje fotbollscup i skövde iår igen :), annars så blir de utomlands någonstanns.

- Ditt bästa vårtips angående kläder?
oj! finns så mycket, men ett par ljusa jeans, convers & något snyggt till där uppe!, kan nog visa bild :)

- Favoritmotiv när du fotograferar?
de får nog bli blommor!,så sjukt fint och man kan ta på hur mycket som helst.

- Favoritgodis?
de är nog bananasplit!, men jag har ett löfte att inte äta godis i år, hållt mig sen nyår nu, gött!

- Varför bloggar du?
för jag vill skriva om mitt liv i bokstäver!, dela med mig av mitt liv till andra, och ger mina tips & råd :)

- När började du blogga :D?
hme nångång i början av 2009 :D

- Vilket land komme du från ? (:
Jag är född och uppvuxen i sverige, men min mamma är från filippinerna!

- Vad kommer du att göra om cirka 15-20 år?
om 15-20 år kommer jag antagligen egen familj med barn & man, gift och ett bra jobb!

- Vad har du för planer i sommar? (:
som sagt, fotbollscup i sköve igen, annars åka utomlands, vart vet vi inte än!

- Festa i sommar? :)
hihi frågan är från calleeee!, så ja klart vi kommer festa i sommar calle! Har jag redan bestämt :))).

tack för alla frågor! 
Postat av: lukes

Vad häftigt med en mor från filipinerna! Har du varit där? :D

2010-03-25 @ 22:09:32
URL: http://lukes.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0