det spretar mellan fingrarna på en..

Den känslan av att veta att nånting i ens liv inte stämmer, det kan vara vad som helst men det är något.
Något så viktigt så man stör sig på situationen, så sorligt eller roligt så man nästan inte vill nämna det.
Det är den känslan jag har nu, paranoid som jag är sitter jag också och tänker '' men tänk om..'' hela tiden, och alla '' tänk om..'' har gjort mig så förrvirrad så jag själv har liksom messed it up in real life. Eller jag känner så iallafall.
Jag vet att man kan inte få allt man begär och det man gör får man helt enkelt ta konsekvenserna för senare i livet.
Jag säger bara, tänk innan ni gör saker, nu säger jag inte när det bara gäller negativa saker, utan tänk till när det är possitiva också. Tänk alltid, tänk på vem du sätter före vem, nån du håller kärt ska inte komma i efterhand, men ta även vara på alla du har. För du vet inte när dom kan försvinna. Känslan av att känna att man håller på och förlora den man älskar eller en väldigt nära vän är hemsk rätt ut sagt. Jag tror säkert att ni är starkare än mig och har mod för att säga nej till saker, men jag är för snäll, jag kan verkligen inte säga nej till folk och det stör jag mig på väldigt mycket.. och jag tänker på det nästan varje dag, och då kommer ''varför''- frågan upp. Så får man den känslan igen, känslav av att nånting inte stämmer. Åh så fruktansvärt komplicerad jag låter, men det är inte lätt att beskriva en känsla man inte vill känna. Bakom det ansiktet som har ett leende på läpparna gömmer sig ett sorgset face.
Hela denna texten låter hur knäpp som helst, men vem sa att den skulle vara bra..
Ingen är perfekt, perfektion existerar inte.

Även den bästa faller ner på marken nångång..

Postat av: You maybe know ;)

du har en låt om digsjälv iallafall! inte alla som har det (:



jag kan ge utan att ta, jag kan få dig att må bra.

ÅhCamilla' sov en natt med mig.



Jag kan ge dig min hand, och mitt hjärta står i brand, Åhcamilla'

2010-05-31 @ 21:32:10
Postat av: E M M A

sv: Så bra, jo med mig är det bra :)

vad gör du då? :P

2010-06-01 @ 14:46:43
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: miiah

sv: haha ja, man har en jäkla massa kläder alltså ;p och jag har en massa som jag inte ens vet hur jag ska matcha ellr nått haha..



allt bra? :) kram

2010-06-01 @ 15:19:37
URL: http://miijauh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0