har inte varit hemma på hela helgen!

hej hej bloggen! förlåt för väldigt dålig uppdatering men jag har varit på läger, eller hjälpt till på ett läger rättare sagt. Lite sammanfattat

Fredag: läger, vi åt, hitta på saker, jag,patricia,ludde spela jävligt mkt kort den kvällen & drack riktigt mkt köffe, tjatade verkligen ut ordet köffe, helt sjukt som jag&patricia skratta haha.

Lördag: vakna vid 7 ._. stack och spela match i billesholm, vi förlora dock men jag lyckades skaffa 1 points. Blev assist till målet (a). hihi inte alltid det händer, blev också skadad, som alla andra gånger sprang jag så mkt så min muskel i vaden fick kramp, ajajaj säger jag bara, direkt efter det fick jag en nackspärr, prima (y).

söndag: vakna vid 7 åt frukost, hem

och nu e jag äntligen hemma och är jätte förkyld. Ska kolla film och så nu, men vi hörs lite senare puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0