tordag!

låten jag la in igår va tydligen inte ny, arnela hade explored it before me :(, ajah, jag brukar ju vara den första så kan inte denna gången (a).


idag börja jag halv 12, sluta 13:00, haha gött?, jadå, sen stack jag&simon till möllebackens dagis, fixa prao där, gött. Sen hem, iväg till träningen, riktigt härlig träning idag faktsikt!, massa possitiv. Match i helgen tagga satan!. Imorgon blir det hyra män som hatar kvinnor ( i know i'm late), för jag&nicole ska nog se '' flickan som lekte med elden'' ( 2an till män som hatar kvinnor), på bio på lördag :), så nice. Nu e jag ganska trött och ska kolla tv!, puss!

TTYL bitches
Postat av: aarnela

Hahaha förlåt :(

Ska du hyra Män som hatar kvinnor ikväll? verkligen inte redan sett den typ två & en halv gång.<3

2009-09-25 @ 14:49:08
URL: http://meanwhiile.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0