~


_____________________________________________________________________________________
 bilden förklarar rätt mycket.
Imorgon är det måndag, och exakt 1 vecka kvar av sommarlovet, sjukt? ja en aning faktiskt.
Imorgon rund 17:00 tiden ska jag&pappa på handledarkurs för bil.
Ska sitta där till 20:45 haha kommer döö långsamt, men det ska faktiskt bli rätt intressant.
Och jag får ju snart övningsköra!

 Har väl inte mycket mer att säga än att jag har inte gjort ett skit idag.
Ska verkligen ta vara på denna veckan nu!

Postat av: amanda

Jag gick på handledarutbildningen i juli någon gång, samma tid som dig. Jag kan säga det att tiden gick så sjukt snabbt och det var skit bra. Fast kanske beror på vem det är som står där också. Men det är jätte bra. :D

2010-08-16 @ 00:25:59
URL: http://anaslund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0