hemma

ye då var man hemma från ett besök i landskrona, min lillebror mötte ett lag där so what, dom förlora med 5-2 iaf. Jag tog lite bilder med victor's kamera, efter mathen kom en kille fram till mig från det andra laget ( de va utländska typ så de bröt på svenska) komm han framt il mig och bara
han: ey! ta foto på mig!
jag: nej?
han; meh varfooooor intee?!
jag: för att du är ful.
*han går* hahah!

shit va kul de va.
är iaf skit trött nu så jag ska lägga mig i sängen snart. Skola som vanligt imorgon, sen in till ängelholm och köpa idrottskor, eller va man ska säga, typ löparskor. Sen direkt till Eket och spela match mot åstorp's j*vlarna! :). Kan redan nu ringa en ambulans för det lär bli krig. Ajah vi hörs imorgon?. puss! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0