hiss&diss!



- spotify haha ja kanske lite sent att hylla spotify när jag har haft det i 5 månader, men ja bättre sent än aldrig!, innan tyckte jag att spotify va lite onödigt för man inte kunde ladda ner musiken, men det är ändå bra att kunna söka på vilken musik som helst nästan & ända få höra dom gratis hur många gånger som helst.


- att jag snart får pengar har inte haft pengar på hur länge om helst nu!, och snart får jag äntligen det, bra eller hur?

- laserdome med laget på fredag! aldrig kört det innan så det ska bli kul! och speciellt när det är med laget





- sverige vs danmark matchen dåliga dommare som säkert inte har nån dommarlicens, fruktansvärt dåliga.


- att det ska regna 24/7 jag hatar regn


- att fotbollen har upphåll kommer tappa min kondis lika snabbt som smör smälter i solen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0