så jävla trött på allt&all

utseende, det är fan nog det ytligaste folk kollar på, folk dömmer efter utseende, folk gör allt för att passa in, jag orkar inte med folk bara, det ska inte spela något roll vart folk kommer ifrån, folk som folk, fan lika mkt värda, sverige är ett fritt land om jag minns rätt?, så det innebär väl att folk ska få bo vart dom vill, när dom vill, & hur dom vill, jo visst det finns folk som inte e svenskar som bor i sverige & kaxar, slåss, rånar o.s.v men tro inte att svenskar inte kan göra deT?, för vet du vad, det kan dom, lika jävla mkt som andra folk, folk ska va stolta för sin religon/land, & ska inte få rasistiska påhopp för det, folk åker utomlands, bosätter sig i andra länder, och då är man lika mkt utlänning som folk är i sverige, låt dom leva sitt liv utan er åsikt i deras öron så lever alla längre. Jag väljer ingen sida, men när folk kallar mig saker så mår jag inte bra precis?, det är som att få ett slag mitt på ansiktet utan att se det, man bara hör de, man känner de, om ni nu så måste veta så är min mamma från filippinerna & min pappa svensk & lite från kina, min farmor e från kina helst & hållet, min farfar är helsvensk, så där har ni mig, se mig på vilken jävla sida som helt, men jag skäms verkligen inte för var jag har för kultur, men jag e svensk, jag lever svenskt, jag pratar svenska. Med en klump i halsen skriver jag detta & hoppas på att ni tar åt er, för folk tar åt sig, dem gör faktsikt det..


Postat av: aad

du är bäst. & jag läste detta med tårar i ögonen.

2009-10-10 @ 09:41:25
URL: http://meanwhiile.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0