Nu när man behöver dig, så är du inte hemma

ja som sagt, min bästa vän åkte igår morse till bosnien och ska stanna där i freaking 4 veckor?
snacka om sorgligt, det har gått 1 dagar sen hon åkte och jag känner redan nu att jag kommer inte klara 4 långa veckor utan henne. Jag är verkligen vilse utan henne.

& nu när man behöver henne, så är hon inte hemma, kan det bli värre?.
Jag hoppas att dom närmaste 4 veckorna går ubersnabbt så jag får träffa dig igen älskling.


_____________________________________________________________________________
imorgon (idag,måndag) åker jag&familjen upp till Göteborg och hälsar på farmor, känner att jag tar med mig systemkameran så den får jobba lite, var ju allt ett tag sen jag var ute och fotografera!

mer bloggning när jag kommer hem imorgon
Postat av: Agnes

Ja, verkligen! Vad ska du göra ikväll då? :)

2010-07-12 @ 15:22:02
URL: http://ohmyrobert.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: okej :P

hur mår du idag då?

2010-07-12 @ 16:24:49
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0