sova, och imorgon Ullared och storebror!

hej gullungar!
klockan är över tolv och jag ska strax lägga mig, ska bara låta ipoden ladda ett tag till, min kväll blev lyckad, stack över till simon med arnela också och kolla på filmer, '' Deadline'' & '' the soloist'' första är en skräckfilm och den andra är en verklighets baserad historia. Båda var faktiskt sådär men ja det är jag det!
Nu ska jag faktiskt fixa lite för imorgon sticker jag upp till ullared vid 07:00 tiden för att shoppa lite, sen så sticker vi direkt upp till Borås för att träffa min storebror och dem!
Så ingen bloggning på hela dagen imorgon, det blir sent på kvällen!.
puss sötnosar!


tjockisbilden N1, ursäkta, konstig ställning jag har där med handen, dö.

Postat av: matilda

händer ikväll? :D

2010-05-08 @ 20:11:48
URL: http://tildaas.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0