f*n vad jag älskar mitt fotbollslag?!

igår, kan ju bara säga att det va bäst?, läserdome vä ännu bättre, hade aldrig kört det innan ;o. och kom ändå 5a av 18 spelare som bäst :o haha riktigt bra, fast anna! som aldrig heller hade spelat rankades 1a av 18 spelare fyfan va kul :D,spelade med några randoms också men det va kul :). Sen efter det stack vi till valentino i örkelljunga och käka pizza :). Riktigt kul va det, vet inte vad mer jag ska säga men ni förgyllde verkligen min fredag!. NU ses vi inte på 2 veckor, saknar er redan!
Postat av: Linnea'Kindberg ;* <3

Shiet va kul det , men det bästa va nog när du kom fram hoppandefrån en vägg när man minst ana det med ditt vapen i handen och fullt konsentrerad , HAHA ,

Vi måste försöka sova ngn helg , älskar diig <3

2009-10-19 @ 19:21:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0