vinst!



Eket vs HDFF
3     -     2


okej vi spelade inte jätte bra, blev bättre i andra halv lek helt klart!, dom spelade med bara 9 spelare ;o. fattades folk, och får jag lov att säga så va dom faktiskt duktiga för att vara 9 mot oss 11.. men jaja, 3poäng iaf! shit va härligt!, får iaf lite mer poäng i tabellen, usch va det regna och blåste under matchen, massa vattenpölar, och dock så råka jag glida i en vattenpöl så jag va helt blöt & kall, sen skulle jag va målvakt andra halvlek, hmmm snacka om att jag frös, släppte inte in ett mål iaf :). Men bra spelat alla!, ska bara få fram den match sinnet vi hade mot råå också!.


målgörare:
1:a ; jag, eller haha, jag nicka in den träffa inner-ribban stutsa där imellan tills en motståndare råka slå in den (y)
2:a ; sara
3:de ; Linnea kindberg.


jag älskar mitt foltbolls lag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0