jag hatar detta

orkar inte slänga upp värsta texten här om hur läget är, har gjort de på bdb och facebook och ja.

så jag kopierar från min text från bdb.

9a2' ♥
Vi har delat skratt, tårar & ilska tillsammans i 4 underbara år.
Jag finner inga ord som kan beskriva mina känslor just nu, tårarna har runnit som vattenfall och benen faller. I 4 underbara år jag har gått med världens underbaraste människor på jorden och ingen kunde göra det bättre.

Tanken med att det är vår tid på toftaskolan och vår tid med klassen är över får mig att gråta, men som vi alla vet är detta en del av livet, att sluta nian och gå vidare, men jag hoppas verkligen att vi håller ihop, inte lika tight de vet jag att de inte blir, men att vi ändå ses och har våra underbara stundet tillsammans. Jag vill bara tacka alla och säga att..

jag älskar er.
2010's 9:or på toftaskolan:
En gång bäst, alltid bäst.

bilder från skolavslutningen.

 



 

bilder från lärarmiddan.
 







mer bilder kommer imorgon.
Nu ska jag fixa mig, sen är det feeeeeeeeeeeeest!
vi ses i den förbannande dimman sötisar!

Postat av: E M M A

sv: jag ska bara slappa :P själv?

2010-06-11 @ 17:32:54
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: ellen ~

awwe vad sorligt >< minns hur det kändes att skiljas från klassen :( .. riktigt hemskt .. gud som jag grät :(

2010-06-12 @ 12:08:16
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0