Underbar dag!

Underbara härliga dag!

ska berätta lite om min dag nu, enjoy!

Började med att jag satt hemma och va nära på att dööö av tråkighet, jag skojar inte, hade riktigt tråkigt.
Då en solstråle lös upp och jag fick ett sms av jocke som sa till mig att komma ner till fotbollsplanen för han,johan&ludde va där. Och jag tveka inte jag gick ner där och vi snacka om allt mellan himmel och jord och spela lite fotboll, eller aah dom.

Sen så stack jag hem till arnela och chilla lite till typ 9.
Sen så stack jag tillbaka till fotbollsplanen där det va massa folk, mysigt!, men när jag kom stack jossan,michaela & sandra? haha, yellafall så va vi där ett tag och snacka om midsommar och så.

Runt 22.00 började alla dra sig hem och de gjorde även jag, men jag skulle bara byta om till bikini sen hämta upp patricia sen stack vi till damme och tog ett kvällsdopp!
Och fifasiken va kallt de va i början och som vi skratta och tillslut va vi i vattnet, de va mycket varmare i vattnet än i luften efteråt haha.

Runt 23:00 börja vi klä på oss och köra hem, tog en varm dusch och nu sitter jag här, fryser fortfarande haha.

Tack för idag!


bild från kvällsdoppet!

Postat av: ellen ~

mysigt med kvällsdopp asså (a)

2010-06-24 @ 00:04:45
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Postat av: Alina

jag har bara tagit det lugnt ikväll, ska lägga mig snart=) natti

2010-06-24 @ 01:14:32
URL: http://musicrecord.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0